Il Caffe: fulfillment self-service prin Frisbo SaaS

image of blog Frisbo Team

Brandul il Caffe a luat naștere în 1995 în Cluj Napoca, fiind cea mai veche prăjitorie de cafea din Transilvania care servește sectorul HoReCa. După 27 de ani de  activitate offline, pandemia a creat contextul perfect pentru orientarea spre e-commerce și lansarea  unui magazin online. 

Implementarea unor procese logistice eficiente pentru procesarea comenzilor online, direct din depozitul lor, i-a determinat pe managerii il Caffe să caute soluții de automatizare care să ușureze managementul stocurilor și al livrărilor. Soluția a fost Frisbo SaaS.

Doi ani mai târziu, Frisbo SaaS continuă să rămână aplicația care ajută brandul il Caffe să întâmpine standardele clienților și să mențină un flow logistic performant.

Povestea din spatele Il Caffe

Povestea il Caffe a început în noiembrie 1995, pornind ca o afacere de tip joint-venture, între două companii din Cluj-Napoca și Italia. 

În primii ani de activitate, sub același acoperiș, funcționau o prăjitorie de mici dimensiuni și o cafenea. În 2017, odată cu creșterea businessului și cu dezvoltarea continuă a pieței de cafea, a apărut nevoia unei prăjitorii mai spațioase, superioare tehnologic. Noul spațiu a permis controlul integral asupra tuturor proceselor de procesare și prăjire ale cafelei și a făcut cunoștință clienților il Caffe cu un produs revoluționar: cafeaua de specialitate

Odată cu relocarea spațiului de producție, „Vechea Prăjitorie” (căreia chiar așa i-a rămas numele), s-a transformat într-un adevărat loc de joacă pentru pasionații de cafea. De la posibilitatea testării diverselor metode de extracție și a diferitelor espressoare, la învățarea proceselor de prăjire și degustarea de cafea  corect preparată, viziunea acestui spațiu le-a permis clienților il Caffe să interacționeze cu cafeaua în moduri complet noi și transformatoare.

Fiind o afacere de familie aflată deja la a doua generație de entuziaști și prăjitori ai cafelei, mereu curioși și într-un continuu proces de învățare, il Caffe continuă să combine pasiunea și tradiția în fiecare aspect al afacerii lor, dedicându-se să împărtășească experiența cafelei la cele mai înalte standarde.

Pandemia a creat noi posibilități 

„Eram convins că pentru a lua decizia de a cumpăra cafea este absolut necesar să îi simți mirosul și gustul, însă pandemia mi-a demonstrat contrariul”, - Călin Pâslaru, cofondator il Caffe. 

Ținând cont că HoReCa a fost una dintre industriile cele mai afectate de pandemie, în 2020, deschiderea unui magazin online a devenit necesară pentru ca il Caffe să le poată oferi în continuare cafea de specialitate clienților lor și, totodată, pentru a atrage noi segmente de public.

Logistica dintr-un click prin Frisbo SaaS

Odată cu lansarea magazinului online, il Caffe a ales ca procesarea comenzilor să fie făcută din depozitul propriu, iar eficientizarea gestionării stocurilor și a livrărilor să fie făcută cu ajutorul Frisbo. Produsul care le-a facilitat procesul de fulfillment în regim self-service a fost Frisbo Saas, o platformă plug&play care permite conectarea magazinului online în timp real cu stocul și depozitul, administrarea curierilor și managementul retururilor. 

depo

2 ani împreună, rezultate extraordinare:  

  1. Nu au rămas niciodată fără stoc -  Pe măsură ce comenzile au început să vină în număr tot mai mare, sincronizarea instantă a stocului i-a ajutat să țină evidența inventarului în timp real și să se asigure că au mereu stocul de marfă necesar nevoilor clienților lor.
  2. Livrează comenzile mai ușor ca niciodată - Prin Frisbo SaaS, il Caffe are acces la tarife preferențiale pentru serviciile de curierat, emitere automată a documentelor de livrare și monitorizare în timp real a tuturor coletelor, livrările lor transformându-se astfel dintr-o bătaie de cap, într-un proces simplu pe care îl realizează dintr-un click.
  3. Emit documentele dintr-un singur click - il Caffe generează AWB-urile și facturile către clienți direct din aplicație, printr-o apăsare de buton, urmând doar să le printeaze, să le pună în colete, iar curierul să ridice comanda gata de expediție.
  4. Închid retururile mult mai rapid - Cea mai bună metodă de reducere a impactului produselor returnate și de repunere a acestora în stoc este prin automatizarea procesului de retur. În acest fel, il Caffe se asigură că niciun produs returnat nu rămâne neprocesat.

„Înainte de colaborarea cu Frisbo, relația noastră cu firmele de curierat era destul de anevoioasă, programarea livrărilor fiind mult mai dificilă. Intram într-un program, trebuia generat un AWB manual, și chiar și așa, nu funcționa cum ar fi trebuit. Acum, deși intru tot într-un program, trebuie să dau doar un click, și se întâmplă lucruri fără să mă intereseze cum.”, menționează Călin.

ambalator1

Frisbo SaaS este un serviciu de eficientizare a logisticii dintr-un click și se adresează tuturor afacerilor de e-commerce din România.

Vinzi online din depozitul tău și vrei să beneficiezi de aceleași avantaje precum il Caffe? Frisbo SaaS conectează în timp real toate canalele de vânzare (platforme de e-commerce, marketplace-uri) cu stocul și depozitul tău pentru ca gestionarea stocurilor și livrărilor magazinului tău online să devină mai ușoară ca oricând. 

Te ajutăm să îți automatizezi procesul de livrare a comenzilor și să economisești bani și timp, pe care mai apoi să le reinvestești în dezvoltarea propriu-zisă a  afacerii. În plus, cu Frisbo SaaS, ai parte de prețuri scalabile și transparente, personalizate pentru nevoile magazinului tău online.

Solicită un demo și transformă-ți procesele logistice din spatele magazinului tău online în procese logistice inteligente!

Cere un demo

 

Related Posts

Abonează-te la newsletter-ul nostru

Te vom ține la curent cu tot ce e nou în lumea fulfillment-ului