În Presă

Aparițiile platformei Frisbo în presa națională.

forbes
Compania mizează prin acest serviciu de e-fulfillment, pe benefiul adus de transformarea costurilor operaționale indirecte, precum depozitarea, preluarea comenzilor, gestiunea mărfii, facturarea, împachetarea, livrarea sau chiar gestionarea site-ului într-un cost direct, fix și predictibil.
Citește mai mult
economicanet
„Modul în care am început să creștem și să fim percepuți de comercianți ne confirmă faptul că e-fulfillmentul este un serviciu necesar în online-ul românesc, mai ales dacă ne raportăm la startup-uri și la retailerii străini care vor să vândă în România și, din motive evidente, preferă să o facă online”, declară Bogdan Colceriu, CEO Frisbo.
Citește mai mult
agora
Efectele transformării costului logistic în unul fix, predictibil, se vad și la nivelul prețului de vânzare al produsului. Conform specialiștilor Frisbo, un control amănunțit al costurilor operaționale este esențial pentru competitivitatea comercianților online, acestea riscând să ajungă și până la 15% din prețul final al produselor comercializate.
Citește mai mult
bizbrasov
„Clienţii sunt tot mai deschişi la ideea de e-fulfillment, un serviciu care le uşurează extraordinar activitatea de zi cu zi, permiţându-le, contra unui cost fix, simplu de urmărit, să se concentreze exclusiv pe creşterea magazinului, în termeni de poziţionare, marketing şi produse comercializate. Un alt avantaj extrem de important al externalizării prin e-fulfillment este reducerea semnificativă a costurilor operaţionale care, automat, scad cu până la 50%”, adaugă CEO-ul Frisbo.
Citește mai mult
businesscover
O afacere nouă a luat startul anul acesta în țara noastră, respectiv „e-fulfillment”. O platformă care permite magazinelor online externalizarea parțială sau totală a vânzărilor, mai exact a procesului operațional și logistic. Frisbo sunt primii antreprenori de acest gen de la noi și au reușit, în primele șase luni de activitate rularea unor comenzi de peste 0,5 milioane euro, cu un portofoliu de zece clienți, preponderent din zona fashion și cosmetice.
Citește mai mult
iBusiness
În prezent, depozitul Frisbo din Brașov, cu o capacitate integrală de 1.400 de metri pătrați, este ocupat în proporție de 20% și pregătește pentru livrare o medie de câteva sute de comenzi pe zi. Serviciul de e-fulfillment a livrat, în total, de la momentul lansării, mai bine de 100.000 de produse cumpărate online.
Citește mai mult
gadgetrends
Beneficiul utilizării unui serviciu de e-fulfillment este transformarea costurilor operaționale indirecte, precum depozitarea, preluarea comenzilor, gestiunea mărfii, facturarea, împachetarea, livrarea sau chiar gestionarea site-ului într-un cost direct, legat de numărul de comenzi realizate și de cantitatea de marfă aflată în stoc.
Citește mai mult
evenimentulzilei
Platforma de e-fulfillment care preia tot procesul operaţional şi logistic al magazinului online, estimează un rulaj total de 1 milion de euro pentru clienţii din portofoliu, până la finalul anului. Compania gestionează, deja, procesele operaţionale şi logistice a 10 business-uri din ţară, localizate în oraşe precum Bucureşti, Cluj-Napoca, Braşov, Zalău, Sibiu şi Oradea, dar şi din afară, din ţări precum Germania şi Republica Moldova.
Citește mai mult
dailybusiness
Un brașovean a pornit în februarie prima platforma de e-fulfillment din România, un concept care în SUA și în Europa este la ordinea zilei. În primele 6 luni de activitate, a rulat comenzi online de peste 500.000 de euro și a ajuns la un portofoliu de 10 clienți, predominant din zona de fashion și cosmetice.
Citește mai mult
bizl
Orice investitor într-un start-up de e-commerce știe că va avea de investit în construcția și promovarea magazinului său online și își va aloca cea mai mare parte a bugetului în această direcție. Însă costurile cele mai puțin evidente, de care depinde evoluția eficientă a business-ului, sunt cele de operare efectivă a magazinului online.
Citește mai mult
Top