cum functioneaza

Cum funcţionează

Depozitezi produsele la noi

Preluăm în siguranță produsele pe care vrei să le depozitezi. Toate produsele pe care le depozităm sunt verificate la primire și înregistrate într-o bază de date. Toate detaliile privind cantitatea, calitatea, dimensiunile și greutatea produselor sunt introduse în sistem și pot fi verificate ulterior.

    •  Păstrăm produsele în funcție de specificațiile pe care acestea le au. Echipa noastră respectă toate regulile în ceea ce privește împachetarea și păstrarea diferitelor tipuri de produse;
    • Ne ocupăm de operațiunile conexe depozitării precum inventariere, sortare, grupare șamd;
    • Asigurăm condiții optime de transport. Sincronizăm comenzile pentru a eficientiza la maxim timpul și costurile comenzilor;

  • Păstrăm produsele în cele mai sigure condiții. Marfa depozitată este asigurată iar hala respectă toate normele de siguranță;

Misiunea noastră este să îți ușurăm munca și să creăm o legătură între magazinul tău și clienți.

Ne integrăm cu magazinul tău online

Misiunea noastră este să îţi oferim serviciile de efulfillment de care ai nevoie. Urmărim să îţi ușurăm munca și să creăm o legătură între magazinul tău și clienți. Integrarea sistemului nostru cu magazinul tău online ne permite să facem acest lucru:

  • Confirmarea livrării. Un email personalizat cu detaliile legate de livrare este trimis automat atât ție, cât și clientului care plasează o comandă pentru un produs din magazinul tău;
  • Orice colet poate conține materiale promoționale. Poți astfel derula campanii de direct mailing chiar prin coletele tale;
  • Primești detalii legate de codurile de identificare ale comenzilor care pleacă spre clienții tăi și stadiul acestora;
  • Ai posibilitatea de a personaliza coletele cu însemnele magazinului tău sau cu orice alte elemente de identificare pe care le consideri potrivite;
  • Poți oferi clienților tăi posibilitatea de a alege ei înșiși modalitatea prin care preferă să le fie livrate comenzile, precum și ora la care acestea să ajungă la destinație;

Preluăm comenzile tale

Îți punem la dispoziție un sistem care eficientizează și optimizează legătura dintre magazinul tău și clienți prin:

  • Linii telefonice dedicate;
  • O echipă de customer service pregătită să preia comenzi via e-mail sau telefon în numele magazinului tău;
  • Program flexibil de preluare a comenzilor, chiar și seara sau sâmbăta;
  • Procesarea comenzilor conform instrucțiunilor tale și pregătire de livrare
  • Echipa noastră ține permanent legătura cu tine pentru a se asigura că informațiile oferite clienților sunt exacte și valoroase

Gestionăm magazinul online

Experiența în e-commerce ne permite inclusiv gestionarea conținutului magazinului tău online, însemnând:

  • Organizarea homepage-ului. Plasarea produselor pe homepage este un proces dinamic bazat pe analize și bune practici de e-commerce;
  • Importul periodic de produse și date pe site, modificarea sau ștergerea acestora;
  • Aplicarea promoțiilor sau campaniilor generate de departamentul tău de marketing
  • Realizarea și trimiterea de Newslettere;
  • Realizarea și trimiterea mailurilor tranzacționale (ex: confirmare comenzi, creare cont, coș incomplet, etc);
  • Rapoarte și indicatori specifici de performanță pentru toate cele de mai sus.

Lasă în grija noastră depozitarea, preluarea comenzilor, facturarea, împachetarea, livrarea şi administrarea magazinului tău online.

Facturăm, Împachetăm, Livrăm

Pentru a livra produsele clienților tăi, trecem prin întreg procesul de pregătire a livrării:

  • Facturarea se face din sistemul ERP cloud iar apoi trimise către propriul tău sistem de gestiune pentru înregistrare;
  • La facturare, stocurile se scad automat generând și eventuale alerte de aprovizionare;
  • Pregătim toate documentele necesare livrării;
  • Asamblăm rapid coletele datorită sistemului de gestiune care permite identificarea locului în care produsul se află în depozit;
  • Livrăm prin serviciul de curierat agreat de tine.

Urmăreşti comenzile din sistem


Ai acces prin user și parolă la un sistem ERP și la Business Intelligence cloud securizat:

  • Ai mereu acces la stocurile magazinului tău știind exact câtă cantitate disponibilă există pe fiecare poziție;
  • Ai acces la stadiul comenzilor, văzând în timp real evoluția lor prin pașii de procesare și livrare;
  • Primești date agregate și rapoarte privind performanța magazinului online, comenzi, retururi și stocuri
  • Primești alerte de alimentare a stocului atunci când e nevoie.